luni, 15 iunie 2009

120 de ani de la moartea lui EMINESCU


Cate poti face intr-o singura zi...astazi dupa examenul pe care l-am sustinut la Emisiunea Radio am mers la biblioteca Universiti unde am asistat la un simpozion care a avut ca tema implinirea a 120 de ani de la moartea marelui poet MIHAI EMINESCU,m-am bucurat ca am aflat raspunsuri la multe din intrebarile pe care mi le punem cu privire la moartea acestuia,Eminescologul Nicolaie Georgescu ne-a vorbit despre moartea lui Eminecsu ca fiind o crima.In timp ce se afla internat in spital,a fost lovit cu o caramida in cap si a murit la cateva ore dupa lovitara,deci Eminescu nu a fost ucis de boala asa cum stim cu toti.As vrea sa va dau un sfat stimati studenti ,mergeti la astfel de festivitati ca nu aveti de pierdut,veti afla lucruri foarte interesante care cu siguranta va vor folosi pe parcurs...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu