luni, 1 iunie 2009

LA MULTI ANI COPILULUI DIN TINE


Asa ma apuca nostalgia in ziua asta pentru ca ma uit la copiii de azi si clar nu mai sunt cum erau odata, poate ca nici noi nu eram cum au fost ei (cei mai mari) altadata, dar azi s-au schimbat foarte multe.
Ce fac copiii de azi… pai fetele o imbraca pe Barbie pe net si baietii joca Ben Ten pe PSP, rareori ii vezi sa bata mingea prin spatele blocului sau sa se joace de-a magazinul cu buruienile si pietrele din jurul blocului.
Au toate dulciurile din lume si noi ne bateam pe guma Turbo si glucoza. Aveam jucarii lasate de la rude mai mari si le carpeam o data la o luna, ca de mai cadea cate un ochi, se rupea o roata.
Am avut o copilarie chiar reusita si sunt cea ce sunt azi dataorita copilariei mele… tare imi este frica de ce o sa iasa tanara generatie,dar nu ne ramane decat sa speram la mai bine,asa ca LA MULTI ANI tuturor celor care sunt si se simt COPII...

3 comentarii:

  1. intr-adevar,nu stiu cati dintre copii se mai simt ,,copii''.acum tehnologia face totul si distruge tot ce era odata copilaria,acum imi permit daca se poate sa o numesc ,,internetolarie''...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti las un link drag mie si amintirilor mele despre copilaria mea o melodie a unui bun prieten rapidist..... http://www.youtube.com/watch?v=VXnhOiin06M

    RăspundețiȘtergere