sâmbătă, 30 mai 2009

A VENIT SI VARA...



Vara a inceput sa se simta in aer. O caldura molatica si-a facut aparitia zilele trecute si se intareste in fiecare zi, vorba cantecului, zau ca imi vine sa las balta toate interesele. Ce poti sa iti doresti mai mult?Nu e gluma, in ultima vreme am o senzatie extraordinara, generata de un confort psihic pe care trebuie sa recunosc ca nu l-am mai simtit de foarte mult timp. Nu ca as fi vreun personaj sobru, dar in ultimele zile nu s-a auzit din gura mea decat gluma dupa gluma. Si este clar: vine vara! Verdeata, ciripitul pasarelelor, ce bine e sa fii copac... dupa cum spunea regretatul Caragiu.
Deschid fereastra si soarele imi zambeste larg si bland. Ce poetic... Jos cu hainele groase, bine ai venit caldura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu