marți, 5 mai 2009

La inceput in viata de student


O sa va spun cate ceva despre viata mea de studenta si cum am ajuns eu aici... dupa liceu m-am hotarat sa urmez o facultate si ce altceva mai bun decat Jurnalismul,de...ma vedeam Andreea Esca.....aveam si eu dreptul la vise,nu?
Eram atat de incantata de tot ce auzeam despre studentie,punctul de atractie major la acel moment erau petrecerile si prietenii pe care urma sa ii am.O data cu trecerea timpului mi-am dat seama ca totul e diferit de cum imi inchipuiam eu.La deschidere,ni s-au spus tot felul de lucruri ,ca atunci cand terminam sa nu ne facem griji, suntem ca si angajati,facultatea fiind cat se poate de serioasa,doar ma duceam la Universitate nu oriunde...Am stat si prin camin si la gazda parca nu-mi gaseam locul,totul era asa de diferit de lumea in care traisem eu pana atunci.La facultate si mai si,profesori si colegi necunoscuti,secretare care nu vorbeau cu noi dect daca le duceam o mica atentie,ceva,altfel te da afara ca pe un gunoi si continua discutia pe mess.Nu am reusit sa le inteleg niciodata,dar ce am inteles este faptul ca sunt foarte importante pt studenti.Astfel mi s-au spulberat foarte multe vise,dar am trecut peste toate pentru ca viata de student e grea dar frumoasa,asa am invatat multe lucruri care sunt sigura ca-mi vor folosi pe viitor si care m-au matuirizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu