vineri, 29 mai 2009

Despre mine....








Despre mine … sunt cam multe de spus … nu cred ca incap aici. Am sa fac un rezumat si sa citez o colega de-a mea"Nu sunt cu nimic mai presus pentru că unii mă laudă şi cu nimic mai prejos pentru că alţii ma critică, căci eu sunt ceea ce sunt".
.Dupa cum vedeti imi place sa profit de varsta mea,as vrea parerea voastra despre fotografiile cu mine… asa de curiozitate.Imi place sa navighez pe net, sa invat cate ceva, imi place sa stau pe mess,dar nu toata ziua si nu cred ca mess=net . Imi place sa ascult muzica … buna, multa si tare. Vecinii ma iubesc … intradevar … in vacanta cred ca m-au adorat de-a dreptul, de cand cu scoala asta n-am mai apucat sa ii incant asa mult cu muzica, dar promit s-o fac cu prima ocazie. Ce imi mai place mie ? Aaa, cum am putut sa uit imi place sa scriu… sa fac sport chiar daca nu se vede si in special sa petrec cat mai mult timp cu prietenii mei . In rest … mai citesc din cand in cand, daca am vreme. Cea mai mare parte a timpului mi-o petrec in fata calculatorului,recunosc, mai nou verificand stats-urile la blog sau scriind cate un post doua, sau documentandu-ma pentru asta. Chiar m-a prins chestia asta cu blogul … devine din ce in ce mai interesant.
In rest … nu cred ca v-ar interesa chestiile personale … nici nu ar trebui . Oricum sper ca va place blogul, puteti sa lasati un comment ca nu ma supar deloc...

Un comentariu:

  1. nu intotdeauna fizicul reflecta si calitatile oamenilor...esri cea mai frumoasa ,,grasuta'' din lume si ma mandresc ca esti surioara mea...multi poate si-ar dori sa aiba o sora ca a mea....

    RăspundețiȘtergere